Menu
Boudoirchic

Η επιχείρηση ξεκίνησε με την ονομασία Εσώρουχα Παπαδοπούλου τον Απρίλιο του 1995. Η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης Γεωργία Παπαδοπούλου είναι απόφοιτος της σχολής Διοίκησης & Οικονομίας του ΤΕΙ Πειραιά και συγκεκριμένα του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Η επιχείρηση ξεκίνησε την λειτουργία της σ΄ενα μικρό κατάστημα (35 τμ.) στην οδό Πατρών 5.

 
Από την αρχή ο κυριότερος στόχος ήταν η προβολή της ποιότητας σε όλους τους τομείς. Για το λόγω αυτό δημιουργήθηκε ένα μείγμα εμπορευμάτων από εταιρείες που επένδυαν στον τομέα αυτό. Από τις πρώτες εταιρείες που πήραν θέση στα ράφια του καταστήματος ήταν η Wonderbra και η Gossard εταιρείες οι οποίες άλλαξαν τα δεδομένα της εμφάνισης των γυναικών με τα ενισχυμένα και sexy εσώρουχα τους. Από τις πολύ γνωστές εταιρείες ήταν και η γαλλική Lou αλλά και η Lejaby δείχνοντας ξεκάθαρα την πρόθεση της επιχείρησης να προσφέρει την δική της πρόταση στους πελάτες της.
 
Εξαιρετικές ποιότητες υφασμάτων, χειροποίητες δαντέλες, υπέροχα χρώματα αλλά και σωστές εφαρμογές. Ακολούθησε η ανακαίνιση του καταστήματος, (1999) πετυχαίνοντας έτσι την ποιοτική αναβάθμιση του χώρου, ξεκούραστο περιβάλλον και σωστές συνθήκες πώλησης. Οι καλύτερες εταιρείες στο χώρο των εσώρουχων ζητούσαν πλέον την συνεργασία με μια επιχείρηση η οποία έδειχνε ότι βρισκόταν ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού. Το 2004 μεταφέρεται η επιχείρηση σ΄ ένα αρκετά μεγαλύτερο χώρο (150 τμ) απέναντι από το πρώτο κατάστημα, στην στοά Φίτσιου. 
 
Δημιουργείται ένας μεγάλος σύγχρονος και καλοσχεδιασμένος χώρος στον οποίο παρουσιάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προϊόντα εταιρειών που αποτελούν τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο των εσωρούχων παγκοσμίως. Σήμερα την γκάμα των προϊόντων του καταστήματος συμπληρώνουν εταιρείες όπως η Νότα, Lise Charmel, Chantelle, La Perla, Lejaby, Calvin Klein, Med, Roberto Cavalli, Boss, Le Chat, Princess tam-tam, Passionata, DKNY, Moschino, Guy Laroche, Maax, Eros, Cotonella, Dim, Minerva, Impetus, Vamp, κ.α. Έχει δημιουργηθεί ένας χώρος αποκλειστικά με πυτζάμες, νυχτικά και ρόμπες, όπου τη collection την απαρτίζουν οι εταιρείες Νότα -μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες παραγωγής πυτζαμών, με σχέδια ρομαντικά και πρωτότυπα, με ρούχα άνετα και ποιοτικά, για τον ύπνο και για τις ώρες μέσα στο σπίτι-, Vamp - προϊόντα για τη γυναίκα και τον άντρα, κατά βάση βαμβακερά, σχέδια μοντέρνα και έντονες αντιθέσεις χρωμάτων που φτιάχνουν τη διάθεση και σε χαμηλές τιμές-, Calvin Klein - μια από τις κατ' εξοχήν επώνυμες εταιρείες, με νεανικές σειρές, με πρωτότυπες παντελόνες και T-shirt, ανδρικά και γυναικεία-. 
 
Την συλλογή συμπληρώνουν η Lise Charmel με τις μεταξωτές σειρές, η DKNY με τις γνωστές σχεδιαστικές της ιδιαιτερότητες. Η ανδρική έχει και αυτή να παρατάξει μεγάλα ονόματα. Εκτός από την Calvin Klein και την Vamp, στο ανδρικό Home wear η συλλογή συμπληρώνεται από τα υπέροχα και πολύ προσεγμένα ρούχα σπιτιού της Guy Laroche, από τα υπέροχα χρώματα της Ισπανικής Maax αλλά και την υπέροχη Ceceba μια γερμανική εταιρεία με εμπειρία στην κατασκευή ανδρικών πιζαμών από το 1843.
 
Στον τομέα του ανδρικού εσώρουχου πρωτοπορεί ο Calvin Klein, ο οποίος σαν επίσημος χορηγός της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου της Ελλάδος, σχεδίασε και παρήγαγε εφαρμοστά μποξερ με τα χρώματα της ομάδας, τα οποία μπορείτε να τα προμηθευτείτε από το κατάστημα μας, μαζί με όλες τις άλλες ιδιαίτερες σειρές του σε boxer, slip, φανέλες και κάλτσες. Το πάνελ συμπληρώνουν η MED και η Impetus εταιρείες με επίσης ιδιαίτερα σχέδια σε χαμηλότερες τιμές, η BOSS εταιρεία σύμβολο ανδρικής υπεροχής, Roberto Cavalli, Moschino, GFF, με σχέδια μοντέρνα, πρωτοποριακά που ικανοποιούν τις σύγχρονες ανδρικές απαιτήσεις. Στον τομέα του γυναικείου εσώρουχου πρωταγωνιστούν ονόματα όπως η Chantelle η εμπορικότερη ευρωπαϊκή εταιρεία εσωρούχων με την άψογη εφαρμογή και την πληθώρα των σχεδίων από τα μικρότερα μεγέθη έως τα μεγαλύτερα, η Lise Charmel με σειρές εσωρούχων με εξαιρετική γαλλική δαντέλα, μοναδικά σχέδια και συνδυασμό χρωμάτων, καθώς και η Eprise by Lise Charmel με το ίδιο φινετσάτες σειρές εσωρούχων και στα μεγάλα μεγέθη (σουτιέν σε cup D,E,F,G). 
 
Νεανικά σχέδια προσφέρουν η MED η DIM αλλά και η Passionata με την Antigel η Calvin klein και η Cotonella. Η κατασκευή της ιστοσελίδας δείχνει την επιθυμία της επιχείρησης να ακολουθήσει το πνεύμα της εποχής, να παγιώσει και να αυξήσει την διάφορα της σε θέματα marketing και επικοινωνίας από τον ανταγωνισμό και μελλοντικά να προσφέρει ένα ακόμα κανάλι προώθησης και πωλήσεων των προϊόντων της. Επίσης να προσφέρει ενημέρωση για διάφορα θέματα ομορφιάς που ενδιαφέρουν κυρίως γυναίκες αλλά και προνόμια, όπως εκπτώσεις, στους χρήστες της ιστοσελίδας. (Βλ. προϊόντα)